Färjan och Håkan

Vilken serie.
Aldrig i hela mitt liv att jag skulle sätta mig på den färjan när det är inspelning.
Annars kan jag åka.

När jag fick reda på att Håkan skulle vara med så hade jag ingen lust öht att titta.
Inte ens när han var med i Baren.

Jag minns Håkan från gymnasiet.
Han gick en årskurs över mig.
Han var killen:
- SER NI MIG, JAG ÄR BARA SÅ BÄST!
Jag minns verkligen honom som den dära utmärkande killen som skulle synas.
Som fick varenda tjej han pekade på.

Alla tjejer tävlade om hans uppmärksamhet.
Men inte jag.
Jag gillar inte typen och har aldrig gjort.

Men nu har min sambo fått mig att kolla på färjan.
Och jag måste vackert säga att han verkat ändra personlighet från det han var till nu.
(Även fast han inte kan städa, kollade igår)

Och titta vad jag hittade i min skolkatalog.
Håkan för 22 år sedan.


Kommentarer
Postat av: vee

Nämen så söt:) Var han med i Baren? Jag brukar inte se färjan. Min arbetskamrat älskar serien för hon är en färjaåkare av stora mått själv. Jag åker hellre eka och är rorsman själv.

2009-05-12 @ 18:40:19
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: Limpan!!

Haha.... Jag kollar på Färjan... Håkan älskar verkligen uppmärksamheten.... Hihi... Älskar åka på kryssningar men skulle ej göra de för hans skull å för att få vra med på TV.... =( Inte en chans....

2009-05-12 @ 22:25:32
Postat av: Anita

Du kan väl hänga med mig till Finland 3/6 ..? Fast sen får du åka tillbaka själv dagen efter, jag åker tebax först 6/6.... Har en hel hytt för mig, inga hundar, ingen bil...LYX!! :-)

2009-05-13 @ 10:24:46
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Manda

Gahahaha han ser precis ut som han gjorde då bara att han har kortare hår s. Tycker fortf han verkar vara en skum typ...

2009-05-19 @ 20:19:29
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com/
Postat av: annelie

hahahaaa soo true! min pappa typ kände honom när han var yngre, kanske inte så väl eftersom pappa tyckte han va största bögen XD men aja.

Ett citat som Håkan sa på programet var: jag skulle vilja upplava kärlek igen. Som när man va 17 år. Hahah enligt pappa då, så var han ja, en riktig casanova och böt tjejer konstant.... Snubben är så rubbad att jag skrattar varge gång jag ser honom.. -.-

2009-05-22 @ 15:49:38
URL: http://fashionbyannelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0