Blommor och SKIT oxå!

Idag åkte jag tidigare till arbetet för jag var tvungen att skjutsa dotra.
Men det är bara bra att komma tidigare, då kan man i lugn och ro tillverka lite arrangemang.
Tog med kameran oxå och fotade varenda en av de 7 jag hann göra.

Mindre kul när man upptäcker att nääääästan alla bilder blev suddiga :-(
Hela 2 stycken blev sådär att de kan visas.





Sen avslutades arbetsdan med detta



Så rooooligt!
Hela 700 spänn.
Ulle och Lelle, DET ÄR FAN 200 MER ÄN NI FICK!!
Alltså leder jag mao.

20 år med körkort och detta är min andra böter.
De verkar komma i 10-års intervaller till mig.
Nu väntar jag till år 2019.

PERKELE!!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Japp de har höjt!! Vi fick här hemma för ett tag sen , för "någon" orkade inte köra in bilen i garaget!! Och jag sa att vi kommer få böter..

2009-05-15 @ 17:28:58
Postat av: Stina

Jag har AAAAAALDRIG fått p-böter! Vilket kan bero på att jag inte har någon bil.... flinar Snygga blomster!

2009-05-15 @ 22:35:16
Postat av: vee

Snygga arrangemang och mycket fin karamell att ge bort till någon. Gillar höjden på dem.

Där jag jobbar går det inte att få en p-bot alls.

2009-05-16 @ 18:32:53
URL: http://vee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0