Besök i kohagen.

Idag så åkte vi lite tidigare.
Skulle skjutsa Amanda till skolan.
Men vi hann med ett besök i kohagen.
Satan så söta de är.




Alla var jätteblyga förutom denna som kom närmare och närmare och liksom doftade in vad vi var för filurer.

Den hette visst 0517 enligt märket i örat.
Det tyckte vi var lite synd så vi döpte honom till Ferdinand.


Ferdinand just pga att han endast luktade på gräset jag sträckte fram och sen började slicka min hand istället.


Det var ett mysigt besök kl 07.45 en måndagmorron i kohagen.
Lustigt, vi lämnar Kohagen för att besöka en annan :-)
Samtliga bilder är tagna av Amanda.
Hon är fotografen i Kohagen.

Kommentarer
Postat av: Limpan!!

Fina kort på söta kossor.. Amanda är en duktig fotograf =)

2009-05-25 @ 18:59:27
Postat av: vee

Mina kompisar har kossor. Jag har tagit ganska många fina bilder på dem. Svempa håller på med vårbruket men så fort han är klar så ska kossorna ut på sommarbetet. I år ska jag få vara med och stå redo med kameran när bruttorna får fjädrar under fötterna. Då blir det koblogg hos mig med!

2009-05-25 @ 19:41:23
Postat av: A-M

Vee:

Ser fram emot en koblogg hos dig med bilder.

2009-05-25 @ 21:34:53
Postat av: imse

Jag har massor med riktiga kossor i min närhet men jag håller mig till Vinkossorna......

2009-05-25 @ 21:54:51
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Manda

ååååh! Jag älskar kossor :D

2009-05-25 @ 22:15:12
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com/
Postat av: Micke

Det är något speciellt med kor. De ser så förståndiga ut när man tittar dem in ögonen.

2009-05-27 @ 10:53:57
URL: http://matvinhifi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0