"Softarkväll"

Var nyss ute med hundarna en längre runda.
Det är förenat med livsfara.
Drattade omkull 2 ggr.

När jag kom hem så lös det tända ljus överallt.
Vet inte hur många värmeljus vi gör av med varje kväll.
Men det är stor mysfaktor på dem.

Såhär såg det ut på matbordet utan blixt.


Och såhär med blixt


Jag fullkomligt älskar ljusbrickor med levande blommor/grönt och massa bling-bling på.
Till helgen blir det en massa nya dekorationer.
Sambo fyller år, då måste man ha lite mer hemma.

Nu blir det soft i soffan framför tv`n.
Ha en fin kväll everybody.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang. Sambos i blogg..... Kolla in min blogg!!

2009-03-18 @ 20:52:33
Postat av: imse

Jag är storförbrukare av värmeljus, har till o med en lykta som brinner inne på toa, ja menar hur ofta myser man till den under brinntiden, men skit samma....

Idag ska jag börja städa köket, bla avlägsna den sothinna som lägger sig överallt, men det är det ju värt...elller????

2009-03-19 @ 07:18:24
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0