"Måste-ha-inköp"

Blev det idag.
Direkt efter jobbet så åkte jag och köpte ny dörrmatta på ÖB.
Tog nästan den första jag fick syn på som det stod välkommen på.
"Pustar ut", nu känns det okej igen.

För vi måste vart blinda här hemma alla 3.
Inget vi tänkt på.
Men härom dagen så upptäckte jag faktiskt till min fasa våran dörrmatta.
Sa till sambo:
- Men herregud, har du sett dörrmattan vi har?
Sambo:
- Just ja, det kanske är läge att byta ut den.

Här har vi varit så insnöade av blindhet så vi faktiskt undgått att vi fortfarande önskar våra gäster och oss själva,
ja se själva.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja snart e det ju påsk, så ut med "gubben" :-)

Kram...

2009-03-26 @ 18:05:34
Postat av: vee

...coh julen varar till påska? Jag har pyntat med gula ljus och ägg i matsalskronan. Det får räcka så. Fast när jag vrider på huvudet till höger så ser jag att en 30 cm hög tomte står kvar framme! Jävlar:)

2009-03-26 @ 20:57:39
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: imse

Du kunde väl ha vänt den ( heter det så ????) för snart är det jul igen min vän!

2009-03-27 @ 07:19:42
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Ulle

Jag lyckades få iväg min mammas julklappar i Onsdags... Och din födelsedagspresent ligger här fortfarnde , den kommer väl ner samtidigt med oss!!

2009-03-27 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0