Halsband/berlock i arv.

Nu snackar vi inte mormorsmors smycken eller så.
Utan en enkel berlock.

När jag var i tonåren kring 16-17 så ville jag ha ett kors.
Sa detta till min far som i hemlighet tillverkade ett till mig.
Jag älskade det.
Jag bodde med det.

Nu har det gått vidare till Amanda.
Hon älskar det.
Hon bor med det.
Morfar ler nog i himlen sin.

Lite trist är det dock att en pärla lossnat.
Men den är juh så gammal och sliten.

Igår påbörjade jag ett projekt.
Bild kommer senare på vad.



Så, då var det klart.
Dessa 2 gjorde jag till Amanda.


Kommentarer
Postat av: Ann-m o Retrivrarna

Jisses vad du är duktig Lappis så snygga halsband.

2009-03-18 @ 20:18:51
URL: http://retrivrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0