Barnen, det är fredag.

Rubrik snodd av detvarintejagdetvarsossarna.
Honsomintelängreharkvarsinbloggtillmångasbesvikelse.

Men hon verkar må bra.
Hade henne på msn och tjattrade lite häromdagen.

Annars har dagen varit som den ska, även fast det är fredagen den 13:de.
Enda som inte funkade var skolbussen, den åkte förbi way tidigare och stannade på nästa hållplats.
*Som jag har bråkat med dem*
Så Amanda fick lite slappmorgon och fick sedan åka in med mig, när jag skulle till jobbet.

På jobbet var det stiljtje.
Så pass att när vi hade ett bud innan 11 till Arlanda så sa chefen:
- Om du tar det så kan du åka hem sedan.
Jahaja, tack.
Men då jag lovat Amanda att hämta henne så levererade jag buden, åkte hem och kissade, passade på att släppa ut vovvar, och sen tebaks till arbetet.

Innan arbete så svängde jag förbi Lidl och köpte massa lösgodis.
De placerade jag sedan i en skål vid kassan med texten "Trevlig helg" (Som våran underbart gulliga praktikantelev hade textat)
Lite "goodwill" måste man visa kunderna ibland.

Sen hämtade jag Amanda och vi åkte hem.
När jag svänger in på tomten så utbrister jag:
- ÄNTLIGEN HELG! Jag ska inte lämna denna tomt förrens på måndag morgon.
Och så ska det förbli.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: vee

Ååååh, jag mitt arma luder ska jobba på lördag! Snälla någon, ge mig akut ryggskott:)

2009-03-13 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0