Som jag skrattade idag

Men gud, detta måste jag nästan berätta.
Det var länge sedan som jag skrattade så mycket och gick och fnissade efteråt.
Skrattar bara vid tanken på det nu oxå.

Vi var och handlade mat idag.
Jag körde varuvagnen.
Vid ett tillfälle så känner jag att jag tappat bort sambo och vänder mig om för att kolla.
Där kommer han med egen varuvagn fylld med mat.

Han trodde att jag lämnat vagnen för att kolla någon vara.
Så han fyllde en vagn, den första, närmsta med varor och traskade vidare.
Bara det att det var någon annans kundvagn.
Och när jag såg detta så brast jag ut i gapflabb.

Ni skulle sett synen på stackarn när han upptäcker mig och vår varuvagn.
Genast backar han tillbaka till stället han tog vagnen, tar ur sina varor och kommer till mig.
Herregud så jag skrattade.
Kunder stirrade.
Det sket jag i.
Det var så komiskt.

Jag kommer leva på denna syn länge.
Blir jag deppig någongång så kan jag tänka tillbaka på hur sambo gjorde bort sig.
Då ler jag igen.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ha ha , kan vi åka och handla med M i sommar????

2009-06-26 @ 09:33:42
Postat av: Micke

Det där har jag varit med om. Jag la mina varor i vagnen adresserade mitt tilltal med "älskling". Nu var det bara så att min "älskling" befann sig på annan plats i butiken och den vagnförsedda "älsklingen" blev kraftigt förvirrad. Till min glädje mottogs inte ordet "älskling" med fysisk handling som renderar i blått öga.

2009-06-26 @ 10:46:08
URL: http://matvinhifi.blogspot.com
Postat av: vee

Själv har jag kommit hem med konstiga varor som förmodligen någon annan råkat lägga i min vagn.

2009-06-26 @ 11:59:41
Postat av: Manda

HAHAHAHAHA!

2009-06-26 @ 14:47:53
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com
Postat av: benita

hahaha det där har ja med gjort

2009-06-27 @ 10:54:27
Postat av: Mira

Hahaha ja jisses den minen hade man velat sett på gubben din :-)

2009-06-27 @ 20:22:47
Postat av: imse

Tack för tipset... guuu så mycket roligare det skulle bli om man bara knep en färdiglastad kundvagn, betalade och gick hem. Kanske skulle det bli dyrare men va fasiken....

JAG HATAR ATT HANDLA!

2009-06-28 @ 07:22:49
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0