Makeover, del 6

HALLELUJA!!!
Jag har tapetserat färdigt.
Jag, jag, jag, bara jag.

Herregud, jag ska ALDRIG tapetsera någonsin mera.

Såhär såg det ut i det andra rummet innan jag började.


Vilken träningsvärk jag har dragits med, i låren.
Då vi saknar tapetserarbord, så har jag böjt mig ner på alla fyra och måttat och skurit.
Upp, ner, upp, ner.
Säkert sjuttioelva ggr.
Här är mitt tapetserarbord.
Och min trogna följeslagare som hela tiden höll mig sällskap.



Efterbilder får ni se senare.
Skiten måste torka först, sen imorrn ska jag ta bort överflödig tapet kring fönsterkarmar och lister.
Men det är fasen så mycket roligare.

Just ja, lite av prylarna Amanda köpte idag.


Ska aldrig mera tapetsera.
Ska aldrig mera tapetsera.

Kommentarer
Postat av: Micke

Vad du pysslar och står i! :)

2009-06-25 @ 19:35:59
URL: http://matvinhifi.blogspot.com
Postat av: benita

oj vad kul blir nog fint när det ä klart

hatar tapetsera

2009-06-25 @ 20:52:29
Postat av: Manda

Äääh nu tycker jag att du är lite negativ, tänk bara vilka snygga lår du kan få! Tapetsera lite varje dag så ska du se att du blir världssnyggast! flinar

2009-06-26 @ 14:49:38
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com
Postat av: Mira

fniss Du e duktig nickar

2009-06-27 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0