Inspirationen som kom på villovägar

Men precis, så känns det.
Solen försvann bakom mörka moln, mörka som självaste satan.
Så sola var juh uteslutet.
Då var det tapetseringen då da.

Hittar inte inspirationen till det dock.
Jag känner mig helt blasé.
Som urskiten äppelmos.
Btw, vem var det som kom på det ordspråket???

I grund och botten så tror jag min försvunna inspiration grundar sig på att det är jobbardag imorrn.
Jag vill och samtidigt inte.
Jag trivs på jobbet och samtidigt inte.
Nåväl, framtiden får utvisa hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Orkar du inte idag så ska du ta en paus.. har man ingen ispiration så blir det inte bra iaf. Gå ut och ölmarinera en snigel istället

2009-06-21 @ 12:20:24
Postat av: Anita

Jag har så mkt som borde fixas hemma innan jag ska iväg på fredag så jag skulle nog hellre jobba! Fast då blir ju inget alls fixat hemma förstås...

2009-06-21 @ 12:37:15
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Anonym

ja det kommer lösa sig tror ja med dirtt jobb

å tapetsera kan du ta en annan dag

2009-06-21 @ 21:32:24
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Allt man kan flytta till senare, ska flyttas till förmån till roliga saker. Tycker jag=)



sv: Nej,jag har inte tvillingar. Det var dottern och hennes kompis som tokröjde vårt hem idag. Sonen blir 14 i oktober.



Tyvärr använder jag inte msn...men om jag mot förmodan får upp intresset igen så hojtar jag=)



Kram

2009-06-21 @ 22:15:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: vee

"Som urskiten äppelmos" Ja, var fan kom det ordspråket från? Jag har aldrig hört det men det var skitroligt:)

Sådan bra chef du har som får komma och gå lite. Hos mig råder tidbokningslistan som en piska över min arma rygg. Jag skulle vilja ha ett jobb som kan bjuda på lite spontanitet. Som semestern är. Klippte lite gräs en sväng, dammar en stund, dammsuger en sväng, satt en gryta med långkok, bloggar en sväng... I like! :)

2009-06-23 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0