Livet på landet.

Då jag har skrivtorka så tänkte jag bjuda på lite bilder.

Vi har en egen busshållsplats, inte illa, inte illa.
Minns tillbaka när man inte hade bil och var tvungen att ta bussen.
Man kollade klockan för att inte missa bussen och det var mil till hållplatsen.
Min fasa nu är väl att jag går och kollar posten samtidigt som bussen kommer.
Och den stannar.
- Nämen, jag kollar bara posten!


Här är "ingången" till tomten.
Grönt, grönt, så långt ögat når.




Man är väl glad över om man äger en bil.
Jag äger en hel bilskrot känns det som.



Här är ingången till våran bastu/tvättstuga.
Ser ni varningstriangeln på dörren?



Man får passa sig helt enkelt!
Målad av dotra.



Våran grillplats.



Vår damm.
Där bor 4 fiskar plus sjuttioelva paddor och en och annan salamander.




Närmaste ingången i bild är vår matkällare.
Längst bort i bild är gäststugan.
Den som jag hållit på att tapetsera och måla.
Den som gjort att jag ALDRIG mer ska tapetsera och måla igen.



Nästa inlägg blir bilder från makeovern.

Kommentarer
Postat av: vee

Vilket gulligt ställe du har. Ser ut som en minivariant av mitt stora åbäke till gård:)

2009-07-08 @ 21:34:02
Postat av: Manda

ååååh vad fint ni har!! Precis sådär vill jag oxå bo!! :D

2009-07-09 @ 10:18:41
URL: http://maffiapudeln.blogspot.com
Postat av: Mira

Gillar hur ni bor :-D Fint som snus s

2009-07-12 @ 11:20:08
URL: http://jetsets.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0