Vovvepromenad och dagens outfit.

När jag går ut med vovvarna så skiter jag fullständigt i hur jag ser ut.
Rätt skönt att bo på landet.
Kanske ska slänga in dagens outfit i sommar iom promenader.
Då brukar jag vakna, ta kaffet och sen knalla ut med vovvar, iklädd pyamas.
En enda gång så har jag mött på en polis på vår lilla landsväg (iförd pyamas).
Trodde jag skulle åka dit för förargelseväckat (Eller hur det nu sägs/stavas) beteende.
Men de åkte bara förbi.

Idag såg jag ut såhär.
Jag bara älskar mina stövlar.
Vilken jävla tur att det det är så kort mellanrum mellan spegel och vägg så man inte får in helbild.


Sen var det dags för promenad.
Jag ljuger alltid när jag säger att jag ska gå prommis med hundarna.
I själva verket så är det de som är ute på promenad med mig.


Här står chowe och kröker rygg = chowe bajsar.


Här står finne och flinar


Och här är vårat *lill-skansen*


Hem ljuva hem!

Apropå något annat.
Min trasiga tand blev ännu mer trasig idag.
Tuggade tuggummi.
Sen tuggade jag på tandbit, tom 2 ggr idag.
Om jag går till tandläkaren?

Ja, just det....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ha vatt hos tandis i dag nu ska jag fan inte gå på ett bra tag =)

2009-01-27 @ 19:16:37
Postat av: conny

glömde namn ge föra inlägget om tandis=)

2009-01-27 @ 19:19:07
Postat av: Ulle

Jag brukar hasa ut med hundarna i mina "snögubbe" byxor!!

2009-01-27 @ 19:22:02
Postat av: Micke

Ohh, så mysiga hundar!

Jag hade en korsning mellan Lapphund och Collie en gång, den påminner en hel del om dina hundar.

2009-01-28 @ 14:13:39
URL: http://matvinhifi.blogspot.com/
Postat av: A-M

Micke:

Ja, hundar är mysiga.

Så länge de inte drabbas av diarre´under natten och skiter på mattan. Händer dock sällan, tack och lov.

Men har hänt. Och det är så najs att sömnig stapla ut i köket och trampa i de.

2009-01-28 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0