Papegojprat på Kistamässan.

Jag har en förkärlek till papegojor.
Hade en blåpannad amazon tidigare som jag var tvungen att omplacera pga allergi :-(.
Jag gick ständigt med ögoninflammationer och hade klippkort på apoteket för div. salvor och droppar.
Sen hittade jag sidan:
http://www.haningegojor.se/

Där kunde jag nu istället bli mätt på roliga bilder och allt på de 2 jackosarna Gunnar och Lisa.
Och deras husse är glimrande på att beskriva alla bus de hittar på.

Genom källa så visste jag att Gunnar och Lisa med tillhörande husse skulle vara på Kistamässan idag.
Så min vän, jag själv, dotra och kompis åkte in.

Herregud så mycket folk.
Och herregud så mycket småfolk (läs barn).
Man var tvungen att riktigt se sig för så man inte snubblade över någon.

Till slut så äntrade vi in i "papegojburen"
Alla gojjor flög fritt där inne.
Vilken härlig känsla det var.

Sen såg jag Gunnar och Lisas husse.
Kände mig direkt som 13 år gammal och man träffar sin idol.
Men fram var jag tvungen att gå, jag hade juh köpt present till Lisa - en diskplopp.

Märkligt att man kan bli nervös för så lite.
Men det släppte sedan.
Gunnar och Lisa var så fina, husse var inte fy skam han heller, om man nu jämför med bilderna under "slutord" på hans hemsida. :-)

Herregud.
Nu ser jag juh att hela inlägget blir reklam för Haningegojjor.
Men det bjuder jag så gärna på.
Sidan är mycket väl värt ett besök.


Här försöker jag föra en diskution med Gunnar att han är min stora idol, men Gunnar var föga intresserad.
Nu var det juh inte så direkt, men det kunde ha vart.


Här sitter vackra Lisa. Hon som älskar diskploppar. Hon var dock lite trött vid tillfället.


Men hon hade orken att hälsa på dotra iallafall.




Lite andra gojjor.

Är fortfarande upprymd av glädje.
Hörrö Bosse! Säg till när vi kan ta en fika, jag köper med mig blåbärsbakelser och diskploppar!

Kommentarer
Postat av: Ulle

WOW , det där hade varit ngt för mig....... Lite iaf.

2009-01-04 @ 00:48:53
Postat av: Stina

Men se där ja! Några bilder iaf. Hur var han då Bosse? Lika rolig som i skrift?

2009-01-04 @ 16:37:37
Postat av: A-M

Stina:

Oja, hade jag inte haft sambo hade jag "limmat" direkt :-)

2009-01-04 @ 17:45:17
Postat av: Stina

skrattar Du får bli bigamist... flinar

2009-01-04 @ 17:50:59
Postat av: Stina

Meeh, varför kan man inte göra"rasforum" här? surar

2009-01-04 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0