Jag - One of a kind.

Alltså, jag lyckas juh verkligen med konsten att inte lyssna på mig själv.
I lördags så lyckades jag halka och fick blåtira och värk i knäet.
Självfallet när jag var ute med hundarna.

Idag har det varit mycket bättre, haltar knappt alls.
Men tänkte för säkerhets skull att jag tar hundarna på en långpromenad med fyrhjuling.
Så kan inte belastar knät så mycket.
Otur som jag oftast har - så startar INTE fyrhjulingen.
Det var kallt som fan inatt.

Men hundarna måste ut.
Tänkte att om jag går sakta och försiktigt så fixar jag det här.
Och tid tog det.
Sista biten i skogen när jag nästan var hemma - vad händer.
Steget som jag tog bara försvann.
Jag drattade baklänges på skinkan.
Så nu sitter jag här med ont i ena bakdelen.
Har jag riktigt otur så tog väl fallet på ischias-nerven oxå.

Någon som har lust att skicka tant lite broddar??

Kommentarer
Postat av: Smilla

Du lapptanten.... Du är klantig. Här i norrland traskar de flesta runt med broddar. Håll dig nere på gärdet nästa gång!!! Förresten ska jag få 25 miljoners dollars av en farbror , så kan du säga till Lappe och Mitzi att de pallrar sig upp hit snarast för jag ska ha PAAAAARTY!!!

2009-02-03 @ 15:59:56
URL: http://lapptussen.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Hahahah....

Ja, precis. Min fru brukar ligga med andra män när jag är bortrest. Och så filmar hon det hela, och lägger upp allt på YouTube.



=)

2009-02-03 @ 17:54:29
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

251 "ystävää" neljässa päivässä.

=)

2009-02-03 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0