"Snabbkursinärbildsfotoavdotra"

Jag kan inte fotografera för fem öre.
Försöker ta en bild, eller tusen sådana.
Sen tar jag ut den som är minst suddig typ.

Idag lärde Amanda mig hur man ställer in kameran på närbild.
Ut gick jag och fotograferade.

Vackert blad som jag hittade i min rabatt, vilken blomma det tillhör? Fråga inte mig. Jag kan inte allt.



En fin krokus



Lappes torkade bajskorvar



Lysen på snygg cheva...


Denna gillade jag. Knäppte bara kortet, sen när jag kollade så upptäckte jag myran.
Bilden är redigerad i psp.

Kommentarer
Postat av: imse

SKITsnygga bilder, tycker då jag!!!!

Imorgon ska jag presentera våran Fisksoppa....

2009-04-24 @ 18:57:38
URL: http://northlongswamp,blogg.se/
Postat av: Limpan!!

Wow vilka fina vårbilder.... De va inte dåligt... Lite vår här oxå men ej så mycket som hos dig...

Hoppas allt e bra med dig =)

2009-04-24 @ 19:05:09
Postat av: A-M

Imse:

Tack.

Även den på Lappes skitkorvar??

"s"

2009-04-24 @ 19:05:12
Postat av: Limpan!!

Wow vilka fina vårbilder... Mer å mer vår här oxå faktiskt men ej så mycket som hos dig dock...

Hoppas allt e bra med dig =) KRAM

2009-04-24 @ 19:07:03
Postat av: A-M

Linda:

Samma fråga till dig.

Lappes skitkorvar.

Eller är det så att ni missar den bilden??

Jag skulle blitt äklad hursom.

2009-04-24 @ 19:08:12
Postat av: Limpan!!

oj den första jag skrev syntes ej nyss... =( aja skitsamma ........Japp SPECIELLT den på Lappes skitkorvar =)

2009-04-24 @ 19:08:34
Postat av: imse

ha, ha både jag och min man skrattade gott åt skitkabben... det är bara du som sätter in en sån bild... eller... Det är i alla fall första hundskiten som jag skrattat åt, oftast svär jag åt dom när jag klafsar i en vid mina promenader....

2009-04-24 @ 20:07:41
URL: http://northlongswamp,blogg.se/
Postat av: A-M

Imse:

Jag svär oxå när jag är tvungen att gå på "bajsplockarpromenad" på tomten.

Lappen har en förmåga att bajja preciiiiiis överallt.

Medans Mitzi är så försynt att leta efter ställe i 20 minuter och hitta en övervuxenplats bland buskar och snår, där vilken skitkorv som helst inte går att finna med förstoringsglas heller.

2009-04-24 @ 20:55:44
Postat av: vee

Håller med Imse, det är nog bara du som chockar med en (rejäl) hundkabel! Vad har du för finsk bokstavskombination?:) Det är kul att fota. Myrbilden blev riktigt fin! Själv har jag fått lämna tillbaks den fina kameran idag.

2009-04-25 @ 00:06:25
Postat av: vee

Jo, jag har köpt en "sopskyffel" med knepig kratta som man egentligen tar upp hästskit med men den har jag till att plocka hund-kablar i hundgården. 250 kr på Granngården. Ett tips!

2009-04-25 @ 00:08:47
Postat av: Stina

Vad har du för finsk bokstavskombination? hahaha Jag vet! räcker upp handen K-A-H-E-L-I asg

2009-04-25 @ 16:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0