"Önskade msn-funktioner"

Ni vet hur det ser ut när man loggar in på msn.
En ruta kommer upp på vilka som är inloggade resp. utloggade.
Sen visar den vilka som är online för tillfället, vilka som är (away), (On the phone), (Out to lunch) osv...

Nu är jag sällan inne på msn, men det händer ibland.
Oftast så loggar jag in, sen ut.

Ibland blir jag sittandes med någon och samtalar.
Och måste oftast ursäkta mig om jag måste på toa eller känner röksug, eller ut med hundar för det är kris i hundarnas tarmar.

Kan de inte sätta dit fler iconer man kan välja på?
(Gone to toilet)
(Gone for a smoke)
(Out with dogs)

Dessa 3 skulle funka ypperligt för mig.
Så slipper jag förklara mig varenda gång.
Då ser den jag pratar med:
- Aha, hon blev skitnödig, men hon kommer tebaks.

Det enda som talar mot dessa ikoner är:
- Tänk om man får något annat för sig och glömmer logga ut.

Jahaja, där satt A-M (gone to toilet) hela natten.

Kommentarer
Postat av: imse

Jag går på dass utan att meddela.....Vill skita ensam!

2009-04-29 @ 20:55:23
URL: http://northlongswamp.blogg. se/
Postat av: Limpan!!

Du kan ju skriva ett meddelande under där de står away mm mm........ Prova......

2009-04-29 @ 21:39:51
Postat av: Limpan!!

De ska ju gå att skriva ett meddelande ...... de brukar ju jag göra........då kan du skriva precis vad du vill........ Under där de står "Away" mm mm...

2009-04-29 @ 21:42:09
Postat av: Limpan!!

De ska ju gå att skriva ett meddelande ...... de brukar ju jag göra........då kan du skriva precis vad du vill........ Under där de står "Away" mm mm...

2009-04-29 @ 21:43:37
Postat av: Limpan!!

De ska ju gå att skriva ett meddelande ...... de brukar ju jag göra........då kan du skriva precis vad du vill........ Under där de står "Away" mm mm...

2009-04-29 @ 21:44:59
Postat av: Limpan!!

De ska ju gå att skriva ett meddelande ...... de brukar ju jag göra........då kan du skriva precis vad du vill........ Under där de står "Away" mm mm...

2009-04-29 @ 22:21:42
Postat av: Limpan!!

men sorry........de vart nå konstigt... hände inget sen kom en massa haha

2009-04-29 @ 22:23:46
Postat av: Ulle

Bajjar du?????

2009-04-30 @ 13:13:30
Postat av: imse

Vilket skitsnack.....eller som vi skribenter säger ordbajseri, eller mundiaré....

2009-04-30 @ 14:23:05
URL: http://northlongswamp.blogg. se/
Postat av: vee

Haha, jag tycker du ska maila msn och påpeka att de har brister:)

2009-05-01 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0