Jeff Dunham igår...

Det var så sjukt roligt.
Tänk er när man bor som vi gör, man ser knappt några människor.
Sen att trängas på en fullsatt Kista-mässa tillsammans med 6000 andra pärs.
Det är mäktigt.

Vi såg inte själva Jeff och dockorna så mycket.
Satt juh nästan 1 mil från scenen kändes det som.
Men vi koncentrerade oss på storbildskärmen ovanför våra huvuden.
Det är därför jag har ont i nacken idag, jaja.

Men vilket mottagande de fick utav svenska folket.
Det var konstant skratt bland publiken.
Och vilka skämt om Sverige.
De drog upp bla. surströmming, IKEA, ABBA, Vasa...

Achmed som varit favorit hos många tror jag är omkullsprungen av Peanut nu.
Han fick de mesta skratten, de mesta applåderna.
Det var verkligen en upplevelse må jag säga.

Innan föreställningen började så sprang det massa folk fram och tillbaka för att hitta sittplatser.
Då Amanda och jag satt längst fram på bakre parkett så gick juh alla förbi oss.
Vad sa jag om att bo som vi gör, vi ser knappt människor här.
Så när man ser dem irl så blir man lite "knäpp"
Jag pratar givetvis om folk man sett på TV.
Helt plötsligt så knuffar jag till Amanda.
- Kolla, där är han från Let´s Dance.
Det var Let´s Dance Tobias.

Några minuter senare...
- Amanda, ge hit kameran.
Nu har jag sett ytterligare "kändis" till vänster om mig.
Tänkte fotografera honom i smyg.
Kanske att jag möjligen kunde få en profilbild på honom.
Amanda ger mig kamera, jag vänder mig åt vänster och ska precis knäppa kortet.

Det var juh trevligt.
Han hade upptäckt min kamera och vinkade tom.
Tagen på bar gärning alltså.




Bilder på Jeff och dockorna blev dock suddiga.
Men vi har några videosnuttar som minne iallafall.

Ni som gillar honom och missade showen.
SUCKERS!! :-)

Nu är det påsk.
Happy Easter alla.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vem f*n är det där????? ha en himsklans trevlig påsk nu....



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-04-09 @ 14:06:40
URL: http://hundlya.info
Postat av: imse

,,,en jätteglad jan johansen...???

Ha en skitglad påsk ni som kan....jag ska nog flänna en skvätt....(Ont i munnen,,,igen,,,,)

2009-04-09 @ 17:01:00
URL: http://northlongswamp,blogg.se/
Postat av: A-M

Imse:

Självklart har du rätt.

Glad påsk till dig med.

2009-04-09 @ 17:27:48
Postat av: Limpan!!

Hej!! Faktiskt lite avis på er.......Ni verkar iaf ha haft de bra ......Kul.......

Trevlig Påsk på er!! =)

Kram

2009-04-09 @ 18:03:18
Postat av: Stina

Pfft, det är bara småbarn som gillar dockor! Är inte ett dugg avis.... inte det miiiiiiiiinsta! Sådetså! flinar

2009-04-09 @ 23:47:29
Postat av: vee

Hade jag inte varit så förbaskat black just nu så skulle jag ha köpt biljetter. Var tom in på ticknet och pillade på knapparna...

2009-04-10 @ 15:35:57
Postat av: Lotta,Eira,Joyce

jag är rejält avis på dej å mandisen, hmm e de där han Johansen på kortet????????

2009-04-10 @ 16:47:36
URL: http://mummsans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0