Enbloggnimåsteläsa

Jag känner en tjej.
Linda heter hon.
Och nu tänkte jag skämta till det, men avstår.
Här är iallafall en cool tjej.
Hon hade tidigare en blogg som var väl besökt.
Den la hon ner.

Nu är hon åter.
I annan skepnad.
I allt de går igenom så finns humorn där iallafall.

Citerar en mening hon skrivit:
Jag tittar på D och tycker att han är ett vandrande samlag. Dreglar som en skinnkjolskärring på jakt efter ett läckert ragg i kön till garderoben kvart i tre på morgonen.


http://innandufanns.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: vee

Var får hon allt ifrån?:) Hursom, när min häst skulle betäckas var det problem med ägg, att de växte men hon släppte inte. Samtidigt hade jag börjat nytt jobb och min chef gick på IVF. Vi garvade och jämförde...

2009-04-25 @ 23:37:36
Postat av: imse

...vadå jämförde...??? Äggen??? vems????

2009-04-26 @ 08:30:39
URL: http://northlongswamp.blogg. se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0