Saved by the bell.

Ibland undrar jag hur det står ställt uppe i knoppen min.
Jag kan ha de mest märkliga drömmar.

Inatt drömde jag om att jag och sambon bjöd en hel hög av våra bekanta på mat.
Givetvis hade vi dukat upp på en stor parkering i en förort.
Sambon bjöd på thaimat med ris till.
Under själva middagen började vissa gäster diskret lägga upp pengar på bordet som "tack för maten".
Jag blev skitsur och sa att när vi bjuder så bjuder vi.

Helt plötsligt så dras våra blickar till en hög bro.
Och vi ser en cyklist som handlöst faller ner från den höga bron.
Men den djäveln reser sig upp och knallar iväg med orden:
- Jag tror jag brutit ryggen.

Sen blir jag förvånad när ytterligare 2 gäster anländer till middagen.
"Carola-Runar" med son.

OCH HÄR TACK OCH LOV SÅ RINGDE MIN VÄCKAR-KLOCKA!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Carola-Runar med son,eh,den där kan man verkligen kalla för en mardröm,jag har svårt att tänka mig en mer motbjudande människa,ok,Carola själv möjligtvis. Kyllä minä sinun Suomenharjoituksista selvää saan,tämä vampyyrin jälkeläisen on laskettu ilmestyvän maailmaan jouluaattona,hyvä ajoitus vai mitä? Lähetin vampyyrille terveiset, käski sanomaan samaa sinulle. Pitäkää huolta toisistanne,sinä ja sinun tyttäresi.

2008-09-10 @ 22:35:25
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0