Blivande tonåring in da house

Nästa månad så.
Herregud så tiden går fort.
Måste börja planera kalas, eller heter det fest när de fyller 13?
Och ballonger och sånt skit, är det bojkottat när man fyller 13?
Minns ej.

Hon är snart lika lång som jag.
Vi lånar redan varandras kläder, skor, smink.....You name it.
Jepp, vi har samma storlek i skor och vi snackar stora fötter.

Snart är väl tiden inne när hon flyttar hemifrån oxå.
Att det ska gå så attans fort!
Man hinner liksom inte med.
Men jag har planerat att när hon flyttar hemifrån så får hon flytta ner till gäststugan några meter bort, inte längre.
Vadå hönsmamma? Jag? NÄEEE!

Här är mitt allt

Kommentarer
Postat av: Christina

Haha! Välkommen i klubben ;) Jag har en sajt för dig ... www.1318.se ... om du tillåter reklam i den här bloggen ;) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0