Inatt jag drömde något som....

...jag aldrig drömt förut.
Ligger sjuk och har även delirium i mina drömmar.

Befann mig i farsans lägenhet (han har varit död i mer än 4 år, men iallafall)
Tyckte det var så konstigt att då det var september så fanns alla julsaker kvar. Tänkte att här måste städas undan.
Frågade dotra ifall att hon ville hjälpa mig att dammsuga (i drömmen var dotra 3 år gammal).
Hon blev så lyrisk av glädje så hon slet i dammsugaren och rusade ut i köket, varpå sladden lossnar från dammsugaren.
Här får sladden ett eget "liv" och jag ser hur den åker runt dotra, varv på varv.
Skricker hysteriskt till sambo att:
- DRA UT SLADDEN FRÅN VÄGGUTAGET FÖR I HELVETE!.
Han springer och snubblar och drar ut kontakt.

Jag sätter mig ner och kramar om dotra och försöker ta bort sladden som liksom smält in i hennes hud.Lyckades ta bort allt och säger att jag måste gå ut med henne så hon får frisk luft.

Tar dotra under armen, tar hissen ner och knallar ut genom porten.
Bara det att ut genom porten kommer jag med en tollarvalp istället för dotra. (Vart dotra tog vägen var inget jag ens reflektera över).

Försöker få den lilla tollarvalpen att kissa men är så rädd då han fått den elektriska stöten från sladden på sig.
Går omkring och bär på honom, sätter ner honom ibland.
När jag är på väg in igen så kommer folk med hundar och säger : - men åh, vilken fin valp.
Jag har inte tid säger jag och knallar mot porten igen. Kommer in genom porten och sätter tollarvalpen på golvet framför hissen.
När jag öppnar dörren och valpen är på väg in så ser jag att det är en långhårig bulldog istället, så mycket hade den svullnat.
Vågar knappt gå in i hissen pga min hissrädla men tänkte att den svullna hunden inte skulle orka gå 5 trappor upp, så jag kliver in och tittar på tv på uppfärden!!!

Här vaknade jag och lyckades somna om.

Helt plötsligt befinner jag mig i en lokal full med folk. Ser även att min pappa är där och min gamla granne (även han död). Helt plötsligt så ser jag grannen flyga på min pappa i vansinne.
Jag hoppas över bord och stolar som står framför mig, kommer fram och slår grannen i huvudet med det enda jag har i handen - en tom plastkasse.
Vad tänkte jag där liksom? Hur ska en tom plastkasse kunna orsaka lite skada så han skulle släppa min far?

Här vaknade jag återigen och lyckades somna om.

Kliver nu ut från lokalen på väg hemåt.
Hur incidenten med grannen och pappa slutade vet jag inte.
Nåväl, precis utanför ser jag 2 aborrar jag visst fiskat lite tidigare och plockar upp den och lägger i min plastkasse.
Ytterligare en bit bort på vägen hittar jag således 2 kattungar som jag oxå slänger ner i plastkassen.

Sen vaknade jag!!!!

Får se när jag får nästa kontakt med min psykolog.
Kanske behövs?

Kommentarer
Postat av: Ulle

WOOOOOW!!! Du har lika sjuka drömmar som jag!!!

2008-10-07 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0