Bert Karlsson, min nya idol.

Tidigare har jag sett honom som skivbolagskungen som upptäckt Canvråla och Bröderna Herpes typ.
Men idag så är han stor i mina ögon.
Ni har väl sett Matakuten på tv, där de går igenom all sveriges skolmat?

Bert har tagit till strida på att skolmaten måste förbättras.
Och jag håller med honom.

Som det ser ut nu så är det total katastrof.
I ett av programmen så serverades totalt övergrillad kyckling, den var nästan svart.
- Ojda, sa mattanten, och kycklingen åkte ut i matsalen.

I dotras skola så får de ingen mjölk.
Man ska dricka mjölk till maten, så är det bara.

Nä, här hejjar jag på Bert, min nya idol.

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

BK är stor på ett sätt,.han väger för mycket,en sanslöst motbjudande människa! Men visst,skolmaten suger,mördare som sitter i fängelse får mycket bättre mat,heja Sverige. Joo,meinasin unohtaa, terveiset Hesasta,kävin siellä kääntymässä,kyllä Suomi on aina Suomi. Koita voida.

2008-11-05 @ 15:54:23
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0