Jomenvisst, precis vad jag ville - NOT!

Våran heliga Wilma
image135

Är idag 8 månader och har sitt första löp.
Bara för någon dag sedan gick hon in i höglöp.
Och som hon har mjauat och kråmat sig.
Hon har tom ställt upp sig för våran hanhund, så villig är hon.

Och bara för en vecka sedan träffade jag på en veterinärpraktikant på parkeringen i Märsta.
Hon delade ut reklamblad för deras klinik.
Passade då på att fråga hur mycket det kostar att ta bort skiten så de inte blir ungar.
Fick pris och ett råd att vänta tills löpet var över.

Jamendåså.
Inga problem.
Wilma är enda katten här, har aldrig sett någon annan.

Igår kom hon inte in.
Jaja, tänkte vi.
Hon är väl så kåt så hon tror hon ska hitta en hane.

För en halvtimme sedan kom hon trippandes över tomten.
Med en stor, kåt hankatt i släptåg.
Hanen försvann fort som fan när han fick se hundarna.
In trippar Wilma så nöjd i blicken.
Och baken visar precis det jag visste.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Deeeeeeeeet var ju det jag sa!!!!! Ni ska få beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebisar!!! Små små små söööööta söööööööta sööööööööta!! Så gulligt!!!! lagom till sommaren... Och lagom lekvänliga till vi kommer ner!!!

2008-05-14 @ 08:09:55
Postat av: Marina

Vad kul att lilla katten funnit sig en kavaljer !

2008-05-15 @ 05:45:39
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Ulle

Alltså , jag förstår att du är jätte lycklig nu.... Grädden på moset vore ju en liten härlig chowlappe oxå!!

2008-05-15 @ 13:48:30
Postat av: A-M

Alltså, jag tycker inte att det här är ett dugg roligt!
Så det så!

2008-05-15 @ 14:12:50
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Jag kan ta en kattunge så får Saga en leksak.

2008-05-15 @ 15:43:14
Postat av: A-M

detvaintejagdetvasossarna :
Menar du att Saga bara får en leksak?
SNÅLJÅP!
Hon kan få alla tycker jag *generös*

2008-05-15 @ 16:47:35
Postat av: Jetset osv.. :-D

Hahaha...så det kan gå när haspen inte är på :-D

2008-06-22 @ 23:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0