Återkommande på arbetet.

Varje mån, ons och fredag tillverkar jag små dekorationer i rör.
De består av en blomma och lite grönt.
Och det är en ca 50 stycken varje gång, förutom på fredagar då de är betydligt fler.

Dessa levereras sedan till Arlanda flygplats.
Vi har en kund där som har ett flygbolag som kund, som har detta som kontinuerlig beställning.
Dessa små rör används till trivsel på flygplanet i första klass.
Fråga mig inte hur egentligen, men så är det.
Najs tycker jag. Allt för trivseln på flygturerna.

Såhär ser de ut.
Sen använder man blommor i alla andra färger oxå.
image133

Sen har vi juh en massa äkliga saker som växer i kylen på undervåningen.
Ingen har tordas ta i den och slänga skiten.
Så jag får väl ta på mig handskarna imorrn och göra det.
image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0