"Peptalk i 3 månader"

Nu äntligen är det över.
Den 19 december förra året sökte sambo nytt arbete.
Sen dess har det låtit:
- Tror du jag kommer att få det?
- Näää, jag får det inte!
- Undrar hur det går?

Det har varit intervjuer.
Det har varit gallringar.
Till slut var det mellan sambo och en annan.

Jag har peppat:
- Det är lungt, jobbet är ditt!

*High score*
Idag, 19 mars, ringer de och erbjuder honom jobbet!

Från att ha haft 40 minuters resväg med bil till jobbet, så får han nu 10 min resväg.
Tror jag ska köpa en cykel åt honom i födelsedagspresent.
Jobbet ligger juh närsgårds.

Btw.
Chefen på nuvarande jobb började nästan grina när sambo tilldelade nyheten.
Jag tror de kommer gå kollektivt självmord på hans jobb nu.
Sambo är den som styrt upp allt.
Sen kommer de givetvis sakna alla smörgåstårtor jag bakat.

Fast där kommer de på det nya jobbet att bli glatt överraskade.
Smörretårtor lite då och då.

Kommentarer
Postat av: sofia

har du några bra rump och lår tränings tips? :) kommentera gärna med ett svar i min bdb:)

2008-03-19 @ 18:42:15
URL: http://sofiahellbom.blogg.se
Postat av: Ulle

Kalajs...... Gratta samosen från mig..massor!

2008-03-19 @ 20:15:52
Postat av: A-M

WOW
Ge M en bamsekram o Gratta honom
jisses vad kul :-)

2008-03-20 @ 19:32:50
URL: http://retrivrarna.blogg.se
Postat av: Åsa

MEN så skoj .Ja cykel är ju prima present!!

2008-03-20 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0