Brukar "hata" söndagar

Men imorse blev jag riktigt glad när jag steg upp och släppte ut vovvsen.
Det var strålande solsken, nästan vindstilla, säkert en 15 grader i solen.
Så kaffet intogs, sittandes ute.
Fåglarna kvittrade, kråkorna kraxade och jag bara mös.

Nu längtar jag efter dotra som ska komma hem från sin far.

Apropå dessa "modebloggande tjejer" som tjänar stålar på att de nämner produker och dyligt.

Kaffet jag intog är Jubileumskaffe från Martin Olsson.
Utestolen jag satt på kommer från Rusta.

*Seså hit med stålarna*

Kommentarer
Postat av: Ulle

åhåååå... kan man tjäna pengar på att blogga....... Ska genast börja hora i min blogg

2008-03-16 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0