The "grill-kung"

Igår grillade vi.
Alltid gott med grillat.

Det blev grönsaker, flinta, korv med bacon och baconinlindad halloumiost.
Samt marinerade potatisar.

Det jag inte riktigt förstår är att varje gång det ska grillas så får jag stå för allt.
För tillverkning av spett och för grillning.
Är inte grilla ett karlgöra?
Inte här iallafall.
Här låter det konstant varje gång:
Jag:
- Men du hjärtat, kan inte du grilla denna gång?
Sambo:
- ALDRIG! Det är du som är grillkungen i denna familj!

Ska man ta det som en komplimang eller?

Kommentarer
Postat av: Arne

Är det inte Grilldrottning som han menar?

2008-06-08 @ 20:57:53
Postat av: Anita

Längtar massor till nästa vecka när jag ser grillbilderna!!! ;-)

2008-06-09 @ 08:23:59
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Ulle

Nu blev jag jätte hungrig... Och ingen lunch med mig till jobbet hade jag!!

2008-06-09 @ 12:23:52
Postat av: Ulle

Bilder från examensdagen???????

2008-06-10 @ 11:59:49
Postat av: Jetset osv.. :-D

Mums ta det som du vill, lat karl eller du är helt enkelt bäst :-D Tror mer på det sista :-D

2008-06-22 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0