Ser verkligen fram emot dotras skolavslutning.

Hon är stor nu.
Hon slutar mellanstadiet.
Och hon avslutar det med att vara konferencier för avslutningen.
Va, vilken grej.
Hon och en kille från andra klassen 6B, ska hålla i det hela.

Där ska hon stå inför hela skolan och presentera olika saker.
Jag kommer vara stolt som få.
Önskar jag hade en videokamera så jag kunde filmat det hela.

Sa jag även att hon är elevrådsordförande i skolan hon går på?
Nåja, nu sa jag det iallafall.

Det är min dotter det.
Här är hon.
image161

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det där killen som oxå ska hålla i det hela???

2008-06-03 @ 08:20:28
Postat av: Jetset osv.. :-D

Lik mor??? hmm..nä måste vara far men den skäggväxten fnizz

2008-06-22 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0