Livet tar sig nya vändningar.

Så kan det gå.
Vi är på jakt efter en till bil.
Pga att sambo bytt arbete och jobbar skift.
Det är himla jobbigt att behöva köra och hämta honom som jag gjort de sista 2 veckorna.
Därför måste vi ha en till bil.

Jag har alltid tjatat att vi köper oss en volvo, en bil man kan lita på.
Och gärna en combi, för hundarnas skull.
Jag är uppväxt i  volvo.
Pappa har haft volvo under hela sitt liv.
Kanske tom att jag blev tillverkad i en volvo.
Skulle nästan tro det.

Sambo har sagt nej.
Ingen djävla volvo under våran ägo.
Skitbil!

Nu har han hittat en bil till oss.
För billig penning då det är en sak som måste bytas.

image165

HEHE :-)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åååååå... jag ville hellre ha en volvo istället för saaben.......

2008-06-04 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0