En ny familjemedlem??

Äntligen har min vän hittat någon.
Med tanke på att han varit ensam sen dackefejden.
Eller iallafall så länge jag känt honom, och det är väl snart 9 år.

Och med tanke på att han är en i familjen här så blir väl hans nya oxå en i familjen här.
Han slog mig dock i "uppraggningsteknik".
Jag träffade sambon via jobbet, när han var och handlade blommor hos mig.

Jag som expedit:
- Var det bra så?
Sambo:
- Ja
jag som expedit:
- Är du säker?
sambo:
- Ja
Jag som expedit:
- Du ska inte ha mitt nummer då?
Sambo:
- Joooo, det kan jag ta.

Det var 8 år sedan.

Vännen blir uppraggad på massage bordet. Efter andra massagen.
Och nu kommer både han och hon hit till helgen.
Hon ska laga mat här, thailändskt.
"Ser fram emot"
Undrar om jag ska "fejka" lite smärtor i ryggen oxå, så jag kan få mig en massage!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa för f*n fejka på.. Se till att de är där när vi kommer ner. Jag behöver massor av massage. Hoppas verkligen att det funkar nu!!

2008-06-12 @ 11:41:12
Postat av: Ulle

pekar ner det var jag

2008-06-12 @ 11:41:49
Postat av: Jetset osv.. :-D

Hahaha...härligt :-D

Ja det va balla raggnings knep :-D

2008-06-22 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0