Utbytt barn??

Idag kom det hem ett barn från skolan.
Hon såg precis ut som min dotra, likadant hår, samma kläder som dotra åkte hemifrån med.

Efter en stund så lät det såhär:
Dotra: Mamma, vill du ha massage?
Jag: VA!? Vad sa du?
Dotra: Om du vill ha massage?
Jag: Okej, vad har hänt? Berätta!
Dotra: Inget, vill du ha massage eller ej?
Jag: Ehh, javisst!

*får skön massage på axlarna*

Efter ytterligare än stund..
Dotra: Vad blir det för mat?
Jag: Ris med chicken mcnuggets och sötsur sås.
Dotra: Får jag hjälpa till att laga mat?
Jag: ???. OKEJ, släng fram det, vad har hänt? Vad jag vet så fyller jag inte år.
Dotra: Inget har hänt. Jag vill lära mig laga ris.
Jag: okeeeeeej, visst får du hjälpa till.
Dotra: Ska du oxå äta det?
Jag: Nä jag värmer upp lite ravioli senare.
Dotra: Men det kan jag göra åt dig.
Jag: HAR DU FEBER?? *Tar och känner efter på pannan*

Nu började jag bli orolig!
Hur kan detta komma sig?
Några teorier? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0