Som ett brev på posten...

Så kom ångesten.
Ångesten över åldern.
Den jag har förträngt.
Jag befinner mig fortfarande kring +27, då jag kastade spagetti på väggarna bara för att se att den var färdig, för att lära dotra att det är så man gör, för så gjorde Pippi Långstrump.
Eller alla de gånger jag kastat mig i badkaret tillsammans med dotra, MED KLÄDERNA PÅ! Och som vi skrattat.

I år så är det även 20 år sedan min mor gick bort.
Som 18-åring så såg jag min mor dö.
Det var inte roligt.

Nåväl....Vad är en bal på slottet!

Kommentarer
Postat av: lovisa

god morgon, och hoppas du får en bra dag!

2008-02-23 @ 08:28:50
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Johan

Jaha då har jag blivit lurad då....Jag trodde att du inte var ett år över 25... ;-)

2008-02-23 @ 13:47:50
Postat av: A-M

Johan:
Taaaaaaaaack! *Lööööve you* :-)

2008-02-23 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0