Mat, mat, mat överallt, via msn oxå..

pingus says:

har du provat lammlever ???

A-M says:

Nopp. Och det känns inte så upphetsande faktiskt

pingus says:

kalvlever då ?

A-M says:

Nopp! Vanlig lever, som man köper i köttdisken och kokar upp i bitar. Strör på lite salt och sliter det i stycken som en hund. Det har jag provat

pingus says:

så är det grislever det gillar jag inte !!!

pingus says:

det här smälter i munnen och är stegt i 1 minut i 1 cm tjocka skivor

A-M says:

Får jag välja, så tar jag hellre Lidl american spareribs :-)

pingus says:

så får jag prova dem när jag kommer till sverige nästa gång

pingus says:

vad tycker du om osso bucco då ?

A-M says:

Det måstye du göra, de smälter de oxå i munnen

A-M says:

Osso bucco, vaddå??

pingus says:

http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showRecipe&lngRID=5396

A-M says:

Såg väldans gott ut. Tar du verkligen tid på dig att laga såna maträtter?

pingus says:

jo visst och det ör ganska billigt också fick köpt 3 kg skivad kalvlägg på netto till i allt 100 dkr förra veckan

A-M says:

*Dutti du är*

pingus says:

visst är jag.......................:$

A-M says:

Självklart.

A-M says:

Och du har inte läst min blogg på sistone?

A-M says:

För där finns bild på maaaaaaaaaaat

pingus says:

ok vad är nu adressen har ju bytt dator

A-M says:

Bra bortförklaring.

pingus says:

det är sant

A-M says:

http:/lappan.blogg.se

pingus says:

ok tack

A-M says:

Bara därför ska jag spara ner hela denna konversation och lägga in :-)

pingus says:

sidan kan ikke visas säger min dator

A-M says:

Det är för att den inte vill det, serru

pingus says:

så kom jag in

pingus says:

och har skrivit där

A-M says:

Hehe, det var juh på ett passande inlägg :-)

pingus says:

:$

pingus says:

kom inte på något annat

A-M says:

Jeje

pingus says:

aldrig skrivit på någon blogg tidigare

A-M says:

Så jag var den första?? Tack för att jag fick ta din oskuld :-)

pingus says:

:P

A-M says:

Nu hamnar denna konversation på bloggen!

pingus says:

:D


Kommentarer
Postat av: Ulle

Va?? Oskuld?? på vem?? *förvirrad* Näe , nu återgår jag till min Beverly Hill box...... Där håller de minsann på sig!!!

2008-02-11 @ 20:43:56
URL: http://hundlya.info
Postat av: trumpet

he he varför censurerade du min sista kommentar där i messenger konversationen........ss

2008-02-11 @ 20:44:01
Postat av: A-M

Ulle:
Oskulden med att få den första kommentaren i en blogg, då han aldrig skrivit tidigare i bloggar. VAD Trodde du??

2008-02-11 @ 20:47:45
Postat av: svart trumpet

nja,,,,,så var det ju inte riktigt kanske,,,,, men förstår att du är lite blyg även om du tagit mig bloggoskuld......ss

2008-02-11 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0