Helt sanslöst *Blommor och valentine*

Imorrn är det som sagt AHD!
Och jag ska iväg och arbeta i blomsterhandeln.
Ser fram emot det, men ändå inte.
För det brukar vara hysteriskt just den 14:de februari. Rättare sagt *SKITSTRESSIGT*

Det jag inte förstår är hur folk kan vara så dumma och köpa blommor denna dag?
Vet ni att pålägget är dubbelt så mycket, om inte större.
Ni som läser min blogg, ett tips till er.
Nästa år om ni ska köpa blomster till käresta, köpt den 2 dagar innan.
Ni tjänar in stålar på det - LOVAR!!!

*Påhittat senario*
Kund - Åh den där rosen jag köpte i förrgår, vill jag ha igen.
40 kr kostade den va?
Expedit - Jo, den gjorde juh det, men inte idag. Idag kostar den 80, och med bling-bling närmare 100.

Kommentarer
Postat av: A-M

Håller med dig fullständigt... Jag vet inte men jag personligen tycker det känns så jäkla krystat att få blommor på typ sådana här dagar bara "för att" det är just AHD
Nääää jag vill ha blommor eg när jag minst förtjänar det asgarvar
det är då typ ALLTID förutom specifika dagar då Alla andra får näääääääää nu skriver jag inget mera blir ju bara rapelkajja av det
Stora kramen// från A-M till näst bästa A-M

2008-02-14 @ 15:49:53
URL: http://retrivrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0