Gamla minnen

Satt vid msn idag.
Började prata med Catta.
Vem är Catta?
Jo..Catta var en vän jag fick förtroende för och anförtrodde mig till...En bästis liksom.
Vi hittade varann när vi hamnade under samma gymnasieklass.
Hon var den där lite coola bruden som sket i vad andra tyckte.
Vi var totalt varandras motsatser, men ändock blev vi vänner.

Det största jag minns med Catta var hennes enorma fixering vid idolen Prince.
Han var gud för henne. Därav så började jag gilla Prince myself.
En annan passion hon hade var makaroner med smör.
Alltid när jag besökte henne så satt hon och åt makaroner med smööööör.

Nu satt hon och drog upp Kalle på msn.
- minns du honom? Frågar hon.
Dumsnut! Säger jag.
Här snackar vi om min första kärlek, yees indeed.

Fast livet går vidare som sagt...
Och det verkar det göra för Catta oxå.
Hon avslutade konversationen med:
-Måste kolla till bebis.

Hallå, tell me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0