Behöver hjälp!

Ni vet när man blir så insnöad på en låt, så kommer man inte ihåg vem som sjunger.
Jag har nu försökt förklara för dotra om en serie hon följde för några år sedan.
Men jag kommer inte ihåg vad den heter och hon fattar ingenting.

Det var en amerikansk serie om en liten spinkig mörkhyad kille.
Gick omkring med byxor "som väntade på tidvatten tillsammans med hängslen".
Stora töntiga glasögon.
Gjorde alltid experiment.
Var kär i flickan som bodde i huset där allt utspelade sig.

*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH*
*Blir galen*

Någon som vet vilken serie jag menar??

Kommentarer
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Räkna med bråk. (family Matters)
Tönten hette Steve Urkel

2008-02-27 @ 21:35:23
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se
Postat av: Ulle

Jag gick som en blandning mellan Stee Urkle och Ozzy när jag hade ont i ryggen!!!

Diiiiiid i dooooo thaaaaaaaat!!!???

2008-02-27 @ 21:47:07
Postat av: Anonym

Linda:
TAAAAAAAAAAAAAACK!!! Nu kan jag sova!

2008-02-27 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0