När hela sveriges befolkning samlas på Eurostop...

Samma jävla dag som jag hade tänkt mig julhandla lite.
Ont om tid hade jag oxå.
När jag svänger in på parkeringen så får jag en klump i magen redan då.
Jösses vad bilar.
Jag cruisar runt säkert i en 5 minuter innan jag hittar en tom parkering.
Givetvis var den kilometer bort från ingången, jaja, min vanliga otur.

Kliver in på Kicks, ganska så lite folk ändå.
Kollar runt lite på parfymer etc.
Köper inget och knallar vidare till ICA Maxi.
Just ja, schampo och balsam är slut hemma.
Schampo och balsam slinker ner i korgen.
Plus en julklapp till Amanda.

Knallar mot kassorna.
Ser köerna.
Inser att jag inte har tid att köa.
Ställer ifrån mig korg på en hylla och knallar därifrån.
Skitsur satte jag mig i bilen och styrde kosan hemåt!

Ska göra ett nytt försök imorrn!

Kommentarer
Postat av: conny

jag skiter i att julhandla i år rätt skönt att slippa köer =)

2008-12-22 @ 22:51:50
Postat av: vee

God Jul såhär mitt i natten!

2008-12-25 @ 00:45:25
URL: http://vee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0