Mail från uppfödaren (hund)

Fick precis ett mail från en av våra dogs uppfödare.
Där han önskade att allt var bra och god jul och allt.
Jag kan då säga att det är den bästa uppfödare vi någonsin stött på.
Våran hund är 6 år och uppfödaren håller fortfarande kontakten.
Tullskog´s kennel (finsk och svensk lapphund) ni ska ha en stor eloge för erat engagemang i era valpköpare.

Givetvis svarade jag tillbaka:
Tack för julönskningen.
Vi önskar givetvis dig och hundarna detsamma.
God jul.
Här är det bra nu.
Lappe har dock haft ett helvete den senaste veckan, Mitzi har löpt.
Men nu är det över och vi ska ha blandrasvalpar.
 SKOJA BARA!!!!

Kommentarer
Postat av: vee

Jobbar du med blommor?

2008-12-13 @ 15:31:13
URL: http://vee.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jos sinä olet lukenut tekstin minun profiilikuvauksen yhteydessä blogissani, niin tiedät että olen hyvin eläinrakas, tulen hyvin toimeen kaikenlaisten eläinten kanssa,erityisesti koirien. Mukavaa viikonloppua sinulle,pidä huoli itsestäsi.

2008-12-13 @ 17:22:04
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Stina

Reklam! Ska anmä...nej, visst tusan...fel ställe.

2008-12-21 @ 20:46:35
Postat av: Mira/Jetset osv...

Vad bra då kanske man kan kika in på den kenneln/ hemsidan om jag hittar den och om det finns någon för nu har jag nämnligen bestämt nästa ras som ska få flytta in i vårat hus :-D (Finsk lapphund)

2008-12-22 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0