Jävlar vilken helg!

Men ack så rolig!

Den började i fredags.

Då kom våra absolut bästa vänner Ulle och Lelle, ner från Luleå.

Ullen träffade jag för ca 4 år sedan via ett forum och sen dess har vi haft toppenkontakt.

Ullen träffade Lellen via samma forum och har snart varit tillsammans ca 3 1/2 år.


Under fredagen så hade vi en liten "lill-julafton" tillsammans.

Med både julmat och paketöppning.

Lördagen var helt hysteriskt från förmiddag till sen natt.

Och idag så mår man som man förtjänar :-)

Skämt åsido, det är ok.

Lite bilder från helgen


Lellen envisades med att hela tiden gå omkring och fota precis allt och ingenting.
Han fick några hemska bilder på moi.
Men dem har han inte kvar, för de lyckades jag radera imorse.
SÅ GÅR DET LELLEN NÄR MAN LÄMNAR KAMERAN I VÅRAT HUS!!


Ullen var inte klok.
Det sveptes drinkar till höger och vänster.
Och så sprang hon hela tiden till datan och loggade in på forumet (där vi träffades) under mitt nick.
Har väl aldrig skrivit så många inlägg som igår. (Läs Ulle)
Allt från att vi skaffade julgran redan i september, att jag gillar fiskpinnar och sveper dem med vodka och till att jag hejjade på Sverige igår, i hockeyn. Plus att jag är mumintroll.
Till slut så parkerade jag framför datorn


En sak som riktigt förvånade mig dock igår, var en ny sida hos sambon jag aldrig sett.
Han satte sig framför tv´n med telefon.
Det gick liksom inte att få kontakt med honom.
Blev vi för högljudda så sa han:
- Shyyyyyyyyyyyy.

Jomenvisst.
Han kollade Dansbandskampen och ringde och röstade.
Dock inte på det vinnande bandet.
Charmigt, mycket charmigt tycker jag.
Jag menar att han kollar på sånt.
Fast det trodde jag ALDRIG!

Amanda sprang omkring och fotade en massa.
Hon fick juh en kamera utav U&L.
Sen lekte hon tiger oxå för deras hundar nere i gästis


Som sagt, det har varit jätteskoj.
Vissa somnade utav ren utmattning.


Kommentarer
Postat av: benita / hundar med ös

HAHA jA TYCKTE NI ROCKADE FETT IGÅR SÄRSKILT PÅ FORUMET

JAS HADE KUL IVARJE FALL MEN JA VAR OOCHSÅ RUND OCH GO HAHA

2008-12-21 @ 19:57:59
Postat av: Sandra

Sicken helkväll fnissar Du är bra på att hitta dina galningar på forumet!! ;oP

Bamsekram från pajsarn å mej!!

2008-12-21 @ 20:08:57
Postat av: Stina

fnissar Tokstollar dras nog till varandra....på forumet, såväl som i verkligheten. TUUUUUUUT!

2008-12-21 @ 20:31:55
Postat av: Mira/Jetset osv...

Hihihi...härligt med sånna vänner :-D

2008-12-22 @ 10:44:54
Postat av: Anita

...Vad? Ingen bastu ?? ;-)

2008-12-22 @ 13:51:01
URL: http://www.pressan.se
Postat av: A-M

Anita:

joda, ett bastubad lyckades vi klämma in oxå.

2008-12-22 @ 14:08:23
Postat av: ulle

Alltså , vad är det jag dricker på den bilden??

2008-12-23 @ 00:01:59
Postat av: A-M

Ulle:

- a´men det var juh vodka blandat med jordgubbskräm!

Skämt åsido. Jag vet faktiskt inte, T-röd?

2008-12-23 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0