I did it, fucking tatto

Som jag har varit nervös.
Så jävla nervös så jag tom spytt några gånger.
Konstigt egentligen då jag har en tatto sen många år tebaks.

Men allt gick bra, inga panikattacker.
Sjyssta gubbar på stället.
God tea som de bjöd på.
Och jag kände mig som hemma.

Vart nästan lite besviken när han var färdig.
Det var juh lite en "kittlande resa" att få tatton.
Den kändes juh knappast ens.

Motivet är min dotters namnteckning som de kopierade av.
Jag ville ha det så.
För att den ska kännas personlig.
Och det gör den.
Jag har min dotters namnteckning på armleden.
Inget annat, inte tatuerarens kanske försök till snygg text.
Nej, bara min dotters egna namnteckning.
Precis som jag ville.
Så personlig.
Så betydande för mig.

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Hieno tatuointi,lasten nimiä voi aina tatuoida,ns elinkumppanien nimiä ei pidä tatuoida koskaan. Hyvää viikonloppua,ja ennen kaikkea,hyvää kansallispäivää,no siis Suomen. Koita voida.

2008-12-06 @ 20:37:53
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: conny

va fin och personlig den blev =)

2008-12-06 @ 20:44:46
Postat av: Ulle

Den blev toppen fin!!!!!!

2008-12-07 @ 08:45:57
Postat av: Mira/Jetset osv...

Så fin den blev :-)

2008-12-22 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0