sms-konversation med detvarintejagdetvarsossarna

Fanzine says:
Måste ut med Saga, vad är det ni pratar om?
A-M says:
När är du tebaks?
Fanzine says:
Men säg nu istället
Fanzine says:
Vad är det?
A-M says:
Näää, vi kan ta det sen
Fanzine says:
Nej. Ni skickar kommentarer och sms, berätta vad det är, jag är här nu

Ulle*lappsjuk* has been added to the conversation.

A-M says:
Ulle, här är Linda. Linda, här är Ulle
Fanzine says:
Ut med språket
Ulle*lappsjuk* says:
Hellu
Ulle*lappsjuk* says:
Vad?
A-M says:
Hehe
A-M says:
Hon vill veta vad du gjooooort :-)
Ulle*lappsjuk* says:
vad jag har gjort??
Ulle*lappsjuk* says:
Jag har jobbat hela djävla dagen , pratat med idioter från Bergslagen.. Virsbo folekt är värst inavlade
Fanzine says:
Ärligt talat nu, kan ni kasta ur er vad det är ni härjar om
A-M says:
Oj, hon börjar bli lack
Ulle*lappsjuk* says:
Vem?
A-M says:
Detvaintejagdetvasossarnadär
Ulle*lappsjuk* says:
Ahhhhhhh........
Ulle*lappsjuk* says:
Radioprataren?
A-M says:
Precis
A-M says:
Men du Linda, gå ut med Saga, vi finns kvar när du kommer tebaks
Ulle*lappsjuk* says:
Kanske vore ett smart drag att lägga ut sitt mobilnr i bloggen igen
A-M says:
Linda, hohoooo
Fanzine says:
A-M, tänker du berätta vad det är eller ska jag lägga ner?
A-M says:
Hotar du? Då kan du lika väl lägga ner
Fanzine says:
Hotar jag? Jag frgade om ni tänker berätta vad det är? Jag får sms om att jag ska kolla bloggen, jag får sms om att jag ska in på msn. När jag kommer in får jag inga svar. Jag undrar vad det handlar om, är det konstigt? Jag fattar inte tonen
A-M says:
Men lilla vännen, vi skojar lite med dig....Men Ulle har gjort en grej
Fanzine says:
Men vad haaar Uuullleee gjoooort då?
Ulle*lappsjuk* says:
jupps.. I have..... Din blogg råkade hamna i Rix fms mailbox
A-M says:
Där...du ser..
Ulle*lappsjuk* says:
med din önskan att börja kl 8
Fanzine says:
Haha, va?
Ulle*lappsjuk* says:
Jo.... jag tänkte att jag skulle försöka hjälpa till att pusha på din blivande karriär
Fanzine says:
Alltså, ni två. Jag ska kasta ner er i Mälaren när Ulle är på besök hos A-M nästa gång. jag började hoppa runt här hemma och skrika på David "NÅN HAR KAPAT BLOGGEN!
Ulle*lappsjuk* says:
jag har känningar inom lokal tv i Linköping oxå
Ulle*lappsjuk* says:
*nickar glatt*
Ulle*lappsjuk* says:
Och lokalradion i Östergötland
A-M says:
Kopierar hela sms-konversationen och SLÄNGER UT DEN PÅ BLOGGEN!! *nickar*
Ulle*lappsjuk* says:
do soooo
Fanzine says:
Spöstraff på er.
Ulle*lappsjuk* says:
helst med hotet också
Fanzine says:
David ska slå er med batongen
A-M says:
Oj, så rädd jag blir
Ulle*lappsjuk* says:
*ASG* den batongen är vi inte rädda för
A-M says:
Just ja, *asg*
Fanzine says:
Jaha, ni är inte riktigt riktiga, men söta ändå.
A-M says:
Det räcker gott med det. Vi gillar dig oxå.
Ulle*lappsjuk* says:
Apsilut...
Fanzine says:
Nu ska jag ut med hunden innan hon kissar i sängen
A-M says:
Gör så.
Ulle*lappsjuk* says:
Ha det!
Fanzine says:
Ni med, mongon
A-M says:
*flinar*

Fanzine has left the conversation.

Kommentarer
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Konsten att lägga ut en blogg med klass.

2008-04-08 @ 22:11:53
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se
Postat av: A-M

Linda:
Erkänn.
Du är så nyfiken så det finns inte.
Jag undrar ff vad du torkar dig med, e det Lambi?

2008-04-08 @ 22:26:09
Postat av: Ulle

Lambi är rätt trevligt , bra uppsugningsförmåga

2008-04-08 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0